Personlig Organisatör
 

BEHÖVER DU HJÄLP MED ATT ORGANISERA?

ROINE CARLSSON, Personlig Organisatör (PO)
Hjälper dig att få ditt hem, företag, vind, garage, förråd e.d i ordning på nolltid.

BEHÖVER DU HJÄLP MED ATT ORGANISERA/RENSA?

Organisera och rensa ditt hem/företag med hjälp av en personlig organisatör och ägna sen din tid åt andra viktigare saker än att städa och leta efter saker. Vi ser till att du kommer igång med en "liten spark i baken" och ser till att du fullföljer det du/vi startat.

Ett hem eller företaget i ordning besparar dig tid, energi och pengar. Något som anses vara livets viktigaste saker. Ändå spenderar vi enorma mängder av just tid, energi och pengar till att ta hand om våra prylar. De ska städas undan, repareras, letas efter, förvaras på rätt sätt, köpas och säljas eller slängas - när de inte används.

Ett hem/företag i ordning gör det enklare för dig att kryssa mellan vardagsbestyren och ger dig mer tankekraft och tid över till andra saker, viktigare saker.
 

ORGANISERA OCH RENSA, DET KAN JAG VÄL GÖRA SJÄLV?

Ja, absolut. 
Du kan även baka ditt egna bröd, klippa ditt hår själv och bygga dina egna möbler. Du kan läsa böcker och bloggar om dieter eller träningsprogram men det kräver tid och intresse att lära sig allt. 
Du kan ta reda på hur man bäst viker t-shirts eller förvarar kryddor, men förmodligen tycker du att det är ganska tråkigt. Du kanske inte heller känner att du har tid att bli proffs på något nytt just nu. 

I dagens samhälle är tid en lyxvara och därför väljer vi allt oftare att köpa tjänster och produkter som ger oss mer tid över att disponera på sånt som vi anser är viktigare. Kanske prenumererar du på en matkasse, har en PT eller hemstädning? Allting orkar man inte göra själv.

Är det verkligen värt pengarna?
Målet med att anlita en organisatör är att frigöra tid, utrymme och energi igenom att rensa och ordna ditt hem. 
Du kanske...hittar saker som du kan sälja. 
Att äntligen få rensat/organiserat det du tänkt på i flera år.
Slipper betala dyr hyra på ett eller flera förråd.
Aldrig igen köpa dubbelt av det du redan har men inte hittar. 
Inte ens behöver flytta till ett större hem längre.
Du slipper definitivt lägga dyrbar tid på att leta efter diverse föremål. 
I slutändan är fördelarna med att vara organiserad ovärderliga: mindre stress och mer kontroll i vardagen samt harmoni och ro i sitt egna hem/företag.
 

VAD KAN VI ORGANISERA?

-DITT FÖRETAG
-KÖK, BADRUM, HALL
-KÄLLARE, VIND OCH FÖRRÅD
-BARNRUM
-KLÄDER
-INFÖR FLYTT
-PAPPER OCH HEMKONTOR
-HELA DITT HEM


JAG VILL ORGANISERA MITT HEM/FÖRETAG! HUR GÅR VI VIDARE?

STEG 1 - KONSULTATION
Vi talas först vid och du får beskriva för mig vad du upplever som problematiskt i ditt hem/företag och vad du vill ha organiserat/rensat. Konsultation (ca: 30 min) och offert är alltid gratis. Tjänsten är Ej RUT-berättigad
STEG 2 - OFFERT
Jag presenterar en skiss över vad jag tycker vi ska göra och hur. Jag uppskattar hur lång tid det kommer att och lämnar prisförslag.
STEG 3 - RENSA & SORTERA
Du bestämmer själv om du vill vara med under arbetet eller om du vill slippa. Ju mer du deltar, desto fortare går det. Dels för att vi är två som rensar, men också för att det är du som tar de slutgiltiga besluten om vad som sparas, skänkas eller slängas.

STEG 4 -ORGANISERA
Jag optimerar nu de förvaringslösningar du redan har hemma och jag kan föreslå och skapa nya förvaringslösningar där det behövs.
Av de saker du bestämt dig för att behålla skapar jag en struktur och ordning anpassad efter dig och dina behov. Det ska vara lätt för dig att bibehålla ordningen efter att jag är färdig.
STEG 5 - ÅTERBESÖK
Om du vill kan jag komma tillbaka regelbundet eller när du själv önskar för att hjälpa dig att bibehålla ordningen, ungefär som en personlig tränare.
 

Priser

KONTAKTA MIG FÖR PRISFÖRSLAG OCH KONSULTATION (konsultation ca: 30 min och offert är alltid gratis).